music

Monday, February 4, 2013

Happy bornday AEN...!!

Sekali lagi 4 feb menjengahkan diri..untuk kali yg ke 28 aku jmp 4 feb ni..hihi..

Terkilan sikit sebab hubby xde untuk wish bisik kt tinge "happy besday sayang" tp kire ok la hubby call and wish.. "bie bangun.. selamat hari lahir" kire bisik jugak la tu walaupun melalui talipon..haha

Alhamdulillah ya Rabbi..kau panjangkan usia ku..beri aku peluang untuk terus bernafas dengan udara Mu..beri aku masa dan ruang untuk perbaiki salah silap ku..beri aku kesempatan untuk bertaubat pada Mu..

Semoga Allah terus merahmati kehidupan ku..dan dipermudahkan urusan ku dunia dan akhirat.. Murahkan lah rezeki ku..semoga aku dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah.. Ya Allah.. Kuatkan lah iman ku dan teguhkan lah aqidah ku untuk menempuhi dugaan yang kau berikan pada ku Ya Rabbi.. Aaminn..

Face of mine di hari lahir ke 28..kikiki

No comments: