music

Tuesday, October 18, 2011

kawen tak jemputtttttt..

sile bace tajuk dengan diakhiri dengan muncung panjang sedepa..okeh..
jgn muncung lelame kang kekal plak..haha

sabtu lepas..pade waktu malam yang hening..bertemankan bunyi enjin kerete..
(cam cite seram plak kann..)
pastu tetibe HP bunyi..tgk miskol je..no unknown.. so try la call balik...
aku pun tanye la..sape ni? nape miskol td?
dia pun jawab..aen ko dh x kenal aku..x save no aku? aku pun blur la..sape plak..suare tak bole cam plak..lg pn memang HP aku sejak ganti yg baru ni semua no kawan2 bnyk yg terdelete dgn sndr..
so admit pd kesalahan Hp tu..kesalahan HP yer bkn salah aku...aku pun ckp la..sorry la HP prob..sape ni ek..dia pun memperkenalkan diri dia..

rupenyer bestfrenz aku mase form 3 dulu..mase skolah pun kt kuantan lg..so cerita punye cerita..aku ckp la aku dah kawen..dia pun menjerit..terperanjat..and terus cakap aku kawen tak jemput...admit lg sekali..memang aku x jemput dia..ni admit kesalahan sendiri k..yerla x tahu mcm mane nk kontek..no Hp dh ilang..dulu ade FB tp pastu dah xde..so xdpt la aku jemput..

memang la rase terkilan x dapat tgk besties kite kawen..tp perkare dh lepas..aku hanye bole mintak maaf jela..lagi pun aku admit jugak sbb aku x buat guest list mase aku kawen..so aku x tahu sape yang aku dah jemput sape yang belom..
so pasni sape2 nak kawen tu..setahun sebelum kawen sile buat guest list yer..mintak alamat..so nanti xdela kawan2 yang tercicir..xde la kawan2 yg muncung je bile dpt tahu kite dah kawen...

xpela to my besties tu..nanti ade rezeki klu aku buat cukur jambul baby aku..make sure aku akan jemput ko..doa2kan aku murah rezeki..cepat2 dapat baby yer.. =)

ok lah..thatha~

::jom kira BINTANG::

No comments: