music

Friday, July 15, 2011

NANU

tup tap tup tap..Jumaat sudahhhhh..
and hari ni 15 July.. besday my besties...
sangat sayang pade dia..
maklom la aku start berkawan dgn dia dr dlm perut kot..
yerla sbb mak aku ngn arwah mak dia pn kawan baik gak..
maklom la jiran tetangga...

bile dh umur 4 5 thn tu terus jd best friend..klu aku ilang dr umah tu..
mak aku xyah susah2 cr aku..
call je umah dia..sure aku ade sane...

bile dh msk sek men..aku pn dh dok kuantan..
so dh la x serapat dulu..
tp after sekolah hubungan kembali rapat...
sekarang makin rapat..

Nanu..selamat hari lahir dear..
semoga sentiasa dlm rahmat dan kasih sayang Allah swt..
aku doakan ko murah rezeki..berbahagia selalu..dan cepat2 bertemu jodoh..
aku nk ade org leh jage ko...
ko dh la nakal..kene ade org control..hehe..



p/s : lepas nikah hug dengan Nanu..terhinjut2 bahu aku nanges...sedeyyy laaa teringat dr kecik main pondok2 same2..
p/s/s: my sister citer..mase hari aku bersanding..dia menangis juga..sorry sbb xde utk hug ko time tu..but im always with you..love u always sista!!!


::dan itu AKU::

1 comment:

Rosli said...

Nanu ni sapa yeh aen apa sal takde dlm radar ingatan aku??