music

Tuesday, July 12, 2011

kene tinggal

setelah sebulan 14 hari bersame...
akhir nyer hari ni aku kene tinggal..padan muke aku...

mlm td kemas beg baju en.sekeping...
1st time kemas kn beg baju dia..so aku buat la pengiraan bape helai baju yg patot dibawak..
siap2 kemas je..

en.sekeping : bie..bape helai baju awak bawak ni bie? kembung je beg ni..mcm nk g belayar..
aen : en btol la kang dok sane xcukup baju..padan muke

en.sekeping tgk aku n dia ckp sy kemas balik beg ni bole? dia kuarkan baju2 n dia pilih..elehhh setakat 2 helai tshirt je kene reject..
korang rase susut x kekembongan beg tersebut? -TIDAK-


seawal jam 6.30 xdela awal sgt  kiteorg gerak kt KKB..otw pegi ok je memasing wat lawak..gelak2..mcm nk g sopping je gaye nyer...
bile smp sane..memasing wat muke..
ok start la drama swasta...uwaaaaa...
dh la kene drive balik sorang2...sedey seyyyy...
baru tahu mcm mane kene tinggal after kawen...
padan muke sekali lagi...

sms..
aen : saye dh smp opis dh..lupe nak wish td..selamat belajar syg!
en.sekeping : okeh syg..rindu dah..

gambar pengobat rindu

mode..touching2..lembap otak arini utk bekerja..haisssh

::dan itu AKU::

5 comments:

malin_purple said...

kak aen. asik kena tinggal je bila nak ada isi.. hehehehe

aEn said...

wa..isi yang tu belom ade rezeki..tp isi lain memang sedang berkembang pesat..hahaha penternak lemak yang berjaye..huahuahua

Rosli said...

mmg cantekk cover ko..aku sampai skang tak pandai buat blog jeles nih

aEn said...

hahaha...dh start jd blogger since 2008..tu pun gagah sbb prof bg sebagai assignment..lelame sonok lak tulis blog..buat r 1 blog..bole cite pasal seri n auni...

kak mas sebelah rumah said...

elehh elelhhh... sabar-sabar... kak mas dah rasa dok jauh2 niiii... now no more.. yeahhhh..

BTW, lama dah memblog yer.. kak mas baru start last year. take care, k

NIce blog header.. suweetttt