music

Monday, January 30, 2012

Carta Hati

Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu

Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu

Jika engkau minta satu dunia akan aku coba

Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia


en.sekeping memang jarang lah nak dedicate lagu kan..
so kalau sesekali dia cakap "cube dengar lagu -nieh- yunk"
memang aku dengan mengelupurnyer akan terus google search..
and terus dengan rase besar hati menganggap en.sekeping dedicate lagu tu utk aku..
padehal dia soh cube dengar je tadi kan... haha nak kate aku SS lettew..xpe janji aku ade..kikiki...
terukir dibintang ni bukan dia yang soh dengar...
ade 1 pagi tu bukak Fb tetibe ade sorang member ni post lagu ni kt wall dia..dari mate terus ke hati..dari telinge terus ke jiwe..tangkap cintun terus ngn lagu ni..memang best..ade potensi utk tercalon dalan AJL-27 nanti..



Hati ini bukan milik ku lagi

Seribu tahun pun akan ku nanti

Kan… kamu…




walaupun en.sekeping bukan kaki lagu..tapi setiap lagu yang aku suke..yang aku syok layan je dengar..mesti ade dalam koleksi mp3 HP dia..dan selalunyer lagu favourite dia or aku akan jadi lagu kegemaran kami bersame..klu kuar dalam radio mase tengah otw nak g memane..mesti akan kuatkan and memekik bersame..wahhh rindu sudah kalau cite pasal ni tau..



Sayangku

Jangan kau persoalkan siapa dihatiku

Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu



arghh rindunyer kat en.sekeping ku ini...
dah hampir 10 hari lost contact..uwaaaaaaaa...
"semoga awak sentiase dalam kesejahteraan dan keselamatan serta di bawah rahmat Illahi" amin~



::jom kira BINTANG::

No comments: