music

Wednesday, January 4, 2012

1st day of school

salam..
harini 1stday sekolah untuk standard 1 student kan..anak buah aku xde plak yang register sekolah tahun ni..yang ade pun Qila register tadika perpaduan..tu pun baru 5 tahun...hihi..

mcm topik hot.fm pagi tadi asal kenangan 1st day sekolah kan..nak sibok2 jugak share kenangan yang melakar sejarah kan..

ape yang aku ingat kan..aku daftar sekolah kt Sek Keb Kg Gelam.. dlu b4 masuk sekolah tu aku ingat kan name sekolah tu kg.gelam sebab nanti sekolah tu akan tengelam..aku pun cuak je nak g sekolah kan..1stday sekolah ayah yang g anta..aku ingat ayah bawak aku masuk kelas je..mase tu dapat kelas 1 Jaya..adela 2 3 org budak yang same2 tadika ngn aku kat kelas tu..xdela plak aku nanges..sbb lepas ayah anta tu ayah pun cakap nak g keje..aku pun bukan anak manje..hihi..



mase tu aku dok pikir seronok nak berkawan kan..tapi risau gak sebab darjah 1 aku membace masih merangkak lagi..nk tulis name sendiri pun kene tiru kat name tag..hihi..yang paling aku ingat 1stday sekolah mase rehat tu..aku xde kawan sebab semua org g rehat ngn mak or ayah diorg..aku plak mase tu ayah dah balik..mase turun g kantin ikot jela org kan..dh sampai kantin tak reti nak beli makanan mcm mane..haha last2 x makan pun..hurmmm..pastu bile dh loceng cari kelas x jumpe..naseb la ade abg pengawas tolong tunjukkan kelas aku..hihi..

dok cari-cari gak gambo time sekolah rendah..tp 1 album dh missed place..



ni gambo mase sekolah tadika..haha comot giler aku..and gambo mase form 5..hihi..lihat la dunia..aku telah mengenjak usia dengan pantas..huaaaa =)


::jom kira BINTANG::

No comments: