music

Friday, August 12, 2011

Service bertukar tangan..

Bace tajuk mcm aku sedang giat bermain badminton..padehal peluh kt badan ni dh hampir beberape tahun tidak menitis oleh kerana senaman...sejak dh keje mmg liat btol aku..angan2 ngn cite2 mmg banyak..tapi semua terkubur walaupun belom sempat menjadi reality..

ni sbnrnyer nk cite pasal mobile operate je..hehe
skung dh ade mcm2 pilihan dh..ade maxis, celcom, digi, tune talk, u mobile and yg terbaru aku dengan salam phone..ade lg x? mane tau x up2date aku ni..bnyk tertinggal...

ni semua angkara whatsapp..yer sile salahkan icon berkaler ijau itu..sejak menggunakan whatsapp asik la credit aku abes..mcm air sungai yg mengalir deras..so aku dgn en.sekeping pn membuat pengiraan..hampir 200++ sebulan penggunakan credit aku..maklom la pakai topup xsedar duit abes..lg2 ade m2u..lg la senang click2 je dh topup..

kami pn mule la servey..tgk yg kaler biru..cm mahal..tgk yang kaler merah org ckp banyak hidden charge..lg pn en.sekeping ckp nk try pakai kuning plak..so pergi servey2..tgk package..mcm berbaloi..so terus decide nk register..amoi kedai kuning tu ckp klu nk letak name en.sekeping, kene g kaler merah dulu supaya register simkad ditukar dr name aku kpd name en.sekeping..dh la time tu ujan..berpayung la ke kerete utk ke kedai merah..ramai org biase la sabtu kan..tunggu la smp giliran..Alhamdulillah settle...kami pn balik ke kedai kuning..

smp kedai kuning dgn perasaan berkobar2 nk pakai simkad baru..en.sekeping bg ic..cek punye cek..amoi tu ckp " encik ni kene bar la..ade outstanding dgn si biru" en.sekeping terus berangin..ok sejak dh kawen sy dh faham..klu dia dh start berangin jgn bg ape2 idea..nnt jd gaduh..baik diam je..bia dia buat decision sndr..so kesimpulan aritu x g pn kedai biru..sbb en.sekeping ckp mane ade outstanding lg..semua dh byr..terus pangkah XXXXX besar2 kt kedai biru..

dipendekkan cerite..hari rabu lepas en.sekeping g kedai biru sndr..saya tunggu di kedai kunung utk register..mmg xde outstanding..cume si biru saje je nk propa..huhu..akhir nyer mulai semlm dh start la menggunakan khidmat si kuning plak..harap2 xde mslh..dh mls nk g kedai kuning merah biru kuning lagi..hihi..

REVIEW :
mula menggunakan HP : thn 2001
jename HP 1st : triumph (bkn brand pakai dlm wanita yer...tp skung dh xde dh brand ni)
network service 1st : Time cell (mase ni simkad mahal harge smp 40 hinggit klu x silap..lg2 klu celcom..so time cell paling murah...)
lame gune si merah : 8 tahun since 2003

No comments: